BEVERWIJK – Holenderska marka Optima Cycles zaprezentowała Lovens pokazuje elegancko zaprojektowany rower towarowy. Najnowocześniejszy projekt, bezpieczeństwo i minimalna konserwacja to główne zasady przy opracowywaniu. Lovens uważa, że ​​dzięki temu nowemu rowerowi cargo z najwyższej półki zrobi duży krok i tym samym dotrze do nowej grupy docelowej.

Lovens to nowa marka pod banderą Optima Cycles, która celowo zdecydowała się wprowadzić na rynek produkt pod odrębną marką. Przyczyny takie jak podejście do grupy docelowej i obszar oddziaływania leżą u podstaw tego wyboru.

Produkcja rusza w czerwcu 2021 r.!

Dyrektor operacyjny Michiel Dreef i dyrektor handlowy Ramon Vial wyjaśniają, dlaczego wierzą w możliwości związane z kolejnym nowym rowerem e-cargo. „Ponieważ na rowerach towarowych spotyka się coraz więcej ludzi, zwłaszcza w przestrzeni wielkich miast i okolicznych gminach, rośnie również akceptacja tego typu rowerów. Segment jest doceniany przez rynek i nabierze tempa dzięki poszerzeniu asortymentu”- rozpoczyna Vial. „Stwarza to poważny wybór dla konsumentów”.

Optima Cycles nie chce przegapi rosnącego rynku rowerów towarowych. Stąd już około około półtora roku temu zdecydowano się na rozpoczęcie tego wewnętrznego projektu. Wkrótce stało się jasne, że nowy rower towarowy nie będzie sprzedawany pod wyrafinowaną marką Dutch ID, ale jako zupełnie nowa, odrębna marka. „W przypadku Lovens wyraźnie koncentrujemy się na innej, szczególnie młodszej grupie docelowej użytkowników końcowych. Milenialsi, młode rodziny z dziećmi, mieszkające w mieście. Osoby w wieku od 25 do 40 lat o ponadprzeciętnych dochodach. Koncepcja i elegancki wygląd są do tego przystosowane ”- mówi Vial. „W pierwszym roku skupiamy się głównie na rynku holenderskim i belgijskim. Na późniejszym etapie myślimy o eksporcie do krajów takich jak Niemcy czy Francja. Patrzymy również na Danię ”.

Dzieci uwielbiają rowery towarowe


Projekt Lovensa miał miejsce w Optima Cycles, kierowanej przez Michiela Dreefa oraz w tajwańskiej siostrzanej firmie MM Bicycles, kierowanej przez Michaela van der Meijdena, właściciela obu firm. Ponieważ firma kontroluje cały łańcuch, od projektu po produkcję i sprzedaż, a także ma ponad 26-letnie doświadczenie w produkcji, w projektowaniu było wiele możliwości. Ponadto firma obiecuje osiągnąć wysoką jakość wykonania, za którą wielokrotnie nagradzano holenderski identyfikator. „Dokładnie to, czego szuka grupa docelowa, a mianowicie świetny produkt do zaprezentowania oraz jakość i łatwość obsługi jak samochód. I właśnie dla tego samochodu ten rower towarowy musi być najlepszą alternatywą ”. powiedział Vial.


Rozpoczęcie produkcji planowane jest na czerwiec 2021 r., a pierwsze dostawy w lipcu 2021 r., (Pierwsze prototypy są już w Beverwijk) Uderzające w tym pierwszym modelu jest to, że wydaje się być opracowany głównie z myślą o transporcie dzieci. „Zgadza się, to świadomy wybór. Na pudełku będzie również wieczko, dzięki czemu można również transportować paczki. Rama jest podzielna, dzięki czemu możemy łatwo zaprojektować inną konstrukcję przodu, a rower można modularnie przebudować do innych zastosowań ”- wyjaśnia Dreef. „Ale to nastąpi później, teraz zaczynamy od roweru towarowego przeznaczonego do przewożenia dzieci, które naprawdę lubią jeździć na rowerze towarowym”.

Czy cargo może być innowacyjne?

Elektryczny rower towarowy Lovens stał się przede wszystkim innowacyjnym i zrównoważonym środkiem transportu. Według Dreefa rama jest super sztywna i ma niskie wejście. „Nowo opracowane sterowanie linką jest całkowicie zamknięte i dalej rozwijane dla tego roweru. Jest odporny na wpływy atmosferyczne i nie wymaga konserwacji. Zachowanie się podczas jazdy jest więc bardzo dobre, a promień skrętu bardzo mały ” – mówi kierownik operacyjny. „Kontener ma duży prześwit i wgłębienia po bokach, dzięki czemu można go bezpiecznie zablokować dobrym zamkiem łańcuchowym, na stelażu lub słupie. Dostępna będzie również wersja z zabezpieczeniem przed kradzieżą GPS. Jeśli nie powiedzie się odnalezienie skradzionego roweru, klient otrzyma nowy egzemplarz.”


Dreef przyznaje, że podczas prac rozwojowych dobrze zorientował się w branży motoryzacyjnej. „Lovens to więcej niż rower z pudełkiem. To płynny i zintegrowany projekt. Wszystko ma na celu jak najmniejszą konserwację. Wszystkie 3 modele mają niezawodny silnik Bosch i napęd pasowy. Ze względów bezpieczeństwa zdecydowaliśmy się na hamulce tarczowe z podwójnym tłokiem .

Gdzie czeka na Ciebie Lovens?

Optima Cycles z definicji nie dąży do stworzenia ogólnopolskiej* sieci dealerów, w których sprzedawane będą Lovensy. „Koncentrujemy się na regionach, w których znajduje się grupa docelowa, i wybieramy dystrybucję selektywną za pośrednictwem starannie dobranych dealerów. Konsumenci będą mogli również zamówić Lovens online lub poprosić o jazdę próbną. Jednocześnie wszystkim ułatwiamy to we współpracy z naszymi dealerami, którzy zawsze dostarczają rowery. W razie potrzeby możemy przygotować ofertę online, ale wtedy dealer przejmie kontrolę. Jest to zgodne z duchem dnia dzisiejszego, a nowocześni klienci są z tego zadowoleni”.

Elektryczny rower towarowy Lovens pojawi się na rynku latem tego roku w trzech wariantach. Explorer 50 (4999 EUR) z Shimano Nexus 5, a następnie Explorer 65 (5299 EUR, -) z ładunkiem Enviolo i silnikiem Bosch 65 Nm. Najwyższym modelem będzie Lovens Explorer 65 Automatic (5599 euro), który jest wyposażony w automatyczny system ładunkowy Enviolo.
Klient może spersonalizować rower cargo, wybierając dwie kolorystyczne ramy i różne kolory wegańskiej skóry na ławeczkę, siodełko i rączki.

WWW.LOVENSBIKES.COM

Materiał powstał na podstawie notatki na www.nieuwsfiets.nu

Zdjęcie / picture – www.tweewieler.nl

  • * oczywiście nie ogólnopolskiej 🙂